Bio!

Jag och M är nyss hemkomna efter att ha varit på bio ensamma, vilket lyx... de var första gången sen Felicia kom, kändes faktiskt jätte kul att få fixa ordning sig och komma ut och göra något ensam, jag måste bli bättre på det där. M är mycket bättre än mig, det är tur han säger till mig, jag överger inte mitt barn för att jag går ut en kväll *ler* Felicias farmor fick sitta barnvakt, ingen blev väl gladare än hon... fast just ja, fick inte säga att hon var barnvakt, hon umgicks med sitt barnbarn och det gick hur bra som helst. Vi såg iaf Underbar och älskad av alla, en jätte mysig och rolig film, väldigt lättsam så den jag rekomendera att se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0