Mysstund

Idag mötte vi upp Therese utanför Zara, hon skulle shoppa en jacka, hon hittade en väldigt fin så det blir nog till att hon köper den imorgon, lovely! Själv fick jag med mig lite blommor och ljusstakar till hyllan som vi satt upp tillsammans med väggord, blev riktigt nöjd... kanske kommer en bild när det är helt klart. Vi lunchade på Wayne's och sessan somande lagom till maten så vi fick sitta i lugn och ro och ha lite girl talk, tack för idag vännen!

När vi sedan kom hem fick vi spontanbesök av M:s syster med barn, roligt med spontanbesök, har varit så duktig att plocka och städa den här veckan men naturligtvis hann jag inte riktigt med mig imorse så när vi väl fick gäster så var det ett mindre kaos här hemma... men men, det är väl bara ett tecken på att man gjort något roligare ;)
Nu ska jag lägga sessan och sedan ska jag och M mysa lite framför tv:n med lite gott fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0