Bakdag!

Idag har vi bakat för hela slanten, både lussekatter och saffransbullar med mandelmassa i. Var ett helt projekt att baka med tre barn och två stycken som kräver rätt mycket uppmärksamhet plus att däremellan ska det sovas, ätas och bytas på :) Som pricken över i hade jag även tvättstugan som jag fick hålla på att springa emellan till... men ska det vara så ska de va ordentligt :)

När Irma & Vicky hade åkt så la Astrid, jag och Felicia oss på vår säng och vilade och tittade lite på tv, då vänder sig Astrid 4 år till mig och säger " det här var en jobbig dag det" ville bara gapskratta och krama om henne men jag blev ju tvungen att inte visa hur roligt det var så jag nickade och höll med :)

Nu står en ny kaka i ugnen för ikväll är det Desperate kväll hos Flisan och hon är inte så jätte förtjust i bakning så jag fixar det åt dig Flisan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0