Första advent!

Idag är dagen då vi ska tända första ljuset i adventsljusstaken, men vet ni vad... jag som älskar den här tiden, jag hittar inte min adventsljusstake, skandal! Vi flyttade ju vid den här tiden ifjol och den måste hamnat i fel låda för den ligger inte i min jullåda iaf, typiskt. Men men, då får jag en anledning att köpa en ny som jag pratat om ett tag, vill jätte gärna köpa Brukas vita ljusstake, tyckte den var såå fin så det blir kanske den :)

Kvällen igår blev jätte trevlig med glögg, vin, ostar, kex och lite sällskapsspel. Tyvärr gick det inte så bra för mig och Flisan, men bättre lycka nästa gång kanske :)

Nu sover hjärtat sin "nap" och M sover sin också... ler. Han mår inte så bra idag och det beror INTE på gårdagen för er som trodde de ;) Han har väldigt ont i magen och känner sig matt, hoppas de går över snart. Nu ska jag skynda mig att fixa som vanligt vid den här tiden när sessan sover....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0