Godmorgon!

Blev inget bloggat igår, I'm sorry... var inte riktigt på humör, visste inte riktigt vad jag skulle skriva. Var en sån dag när jag bara grejjade på här hemma och sen var jag ut till Birsta en sväng där jag fick en lunch date med Camilla och lite sällskap av henne sen Birsta City, jätte trevligt!

Vi fick äntligen tillbaka vår bil också som bara "dog" i lördags när vi var ute i Birsta så vi fick ringa efter bärgare och ta hyrbil... de ska va lite action ibland oxå ;)

Nu somnade precis mitt hjärta här och någonting var inte bra för hon var helt hysterisk sista halvtimmen och det enda som var bra var om jag gick omkring och bar på henne, fick inte ens sätta mig ner... nu ligger hon alldeles svettig och utmattad i sängen, lilla stackare...

Ska skynda mig att fixa ordning mig nu och plocka undan lite här för hjärtat har dragit fram allt som går till morgonen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0