Hudvård och byxor

Tog en prommis ner på stan med Felicia på förmiddan, M skulle på möte med Drakborgen så då passade vi på med lite shopping. Fick en del presentkort i julklapp på saker jag behövde, hur bra som hellst :) Började på Marielles där jag köpte lite nya produkter, äntligen! Mina gamla har varit slut alldeles för länge och känns helt underbart att få nytt igen. Sedan blev det MQ där jag hittade ett par nya byxor, perfekta att ha och jobba i. Sen ringde M och ville luncha så då gick vi på Charm med mamma och pappa och åt tacotallrik. Försökte återigen att få Felicia att äta en burk köpmat men hon vägrade så det är bara att ge upp och inse fakta, jag har ett gormet barn som bara äter hemlagat :)

Nu ska jag toksöka efter pappas nycklar som på något konstigt sätt försvann när jag skulle ner på stan, plockade upp dom för att ta med dom när jag skulle gå men vad hände med dom sen?! Otroligt jobbigt och irriterande, inget roligt att tappa bort andras nycklar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0