Lussekatter och julmusik!

Här försöker vi fira lucia så gott det går men status på Felicia är ungefär de samma, men nyss satt hon en stund och lekte på sitt rum så det går nog åt rätt håll iaf :) Hon är så söt att titta på när det är någon leksak som spelar en melodi för då dansar hon med hela kroppen... hon gör det nu så fort hon hör musik någonstans, jag bara smälter när jag ser det.

Hon har även lärt sig ett nytt ord vilket är "ada" och betyder "ajaj", varje gång hon kryper fram till stereon vilken hon nu vet att hon inte får röra så tittar hon på mig frågande och säger "ada?" och IBLAND kryper hon snällt därifrån, ibland inte...

Nu lyssnar jag och hjärtat på julmusik och jag värmde precis en hembakt lussekatt så lite jul och luciakänsla får man allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0