Ändrade planer...

Jaa, de är väl sånt man får räkna med antar jag men det kändes lite tråkigt för jag var såå inställd på steppen idag. Men allt började med ett rejält bajskalas precis när jag skulle börja med maten så det var bara att stoppa hjärtat i badet för det var över hela henne kan man säga :) Detta var för övrigt femte gången idag vilket inte är vanligt... tänder på g kanske?! Efter detta blev hon väldigt gnällig och bara jag lämnade rummet hon var i så kom det riktiga krokidiltårar så det var lite svårt att göra sig ordning och framför allt få till någon mat för hon ville bara vara i min famn hela tiden.

Till slut efter lite lirkande kunde jag börja med maten äntligen, men när jag skulle äta så blev ju hjärtat såklart också jätte hungrig. Tanken var att M skulle ge henne mat när han kom hem så jag kunde skynda mig iväg men det ville inte sessan så det vara bara att börja med mat till henne också... Så kvart över fem kunde jag sätta mig ner och äta och då gick inte tidsekvationen ihop riktigt för att hinna till steppen...

Så nu sitter jag och väntar på att M ska komma hem från Ego för han lovade att köpa med en påse godis till mig som jag ska njuta av tillsammans med Greys, lovely!

Badflikkan

Badflickan igår kväll med lite matrester kvar runt munnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0