En dag i shoppandets tecken

Idag har vi BÅDE varit ner på stan och varit ute i Birsta och shoppat, man kan säga att det blev en hel dag. Hjärtat är så lättsam att ha med sig så det är helt otroligt... hon är världens snällaste :) Dom få gångerna som hon gnällde lite var för att antingen var hon trött och ville sova eller så var hon hungrig och det är heelt ok måste jag säga ;) Köpte en julklapp till sessan idag... ett jätte fint prinsess tält som hon skall få ha inne på sitt rum, så himla fint. När hon blir lite äldre kommer hon nog ÄLSKA det för vad kan passa bättre till en liten prinsessa :) Annars blev det lite smått och gott till henne som fick följa med hem och även lite saker hem. Kan visa shoppingen lite senare.

Jag och hjärtat är ensammen hemma ikväll då M är på hockey och fest med grabbarna. Vi har ätit middag och lekt och nu sover hjärtat sött inne på sitt rum i sin nya pyjamas hon fick av morfar igår, hon fick även en jätte fin tomte som står där inne som hon är väldigt intresserad av :) Idag fick hon även en bok av honom, en glittrig prinsessbok... tror han glömt att det snart är julafton :D

Nu ska jag pyssla lite här hemma så jag återkommer lite senare :) Hoppas ni myser med era kära ikväll och glöm inte att uppskatta det ni har :)

Lära gå vagnen

Men pappa, är det verkligen så här den ska användas? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0