Vilken lyxig fredag!

Jaa den här fredagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, hade ställt in mig på en förmiddag på kyrkis med hjärtat men morgonen började med att jag vi åkte med M:s arbetsbil på service så han hade ingen bil idag och stannade hemma med oss istället :) Åkte hem och lyxade med lite godare frukost tillsammans alla tre och lite lek med sessan och sedan blev det dags för hennes förmiddags nap. Den blev tyvärr lite kortare än vanligt vilket ledde till att fram emot lunch tid hade redan hunnit bli gnällig så hennes lunch bestod av ca 4 tuggor.... inte bra. Blir så frustrerad och orolig när hon äter så lite,  men hon äter alltid sämre till lunch så jag kanske måste slappna av lite. Hon tog dock bort klumpen i min mage då hon till middag åt 1,5 portion mat plus frukt till efterrätt, duktig flicka :)

Efter lunch åkte vi ut och uträttade lite ärenden och åkte på Barnens Hus för att titta ut en ny bilbarnstol till Felicia, tror vi har bestämt oss nu för vilken det ska bli. Jag passade samtidigt på att titta på lite julklappar till henne, hon förstår såklart inte så mycket, men jag är ju barnsligt förtjust i jul och presenter i överlag :) Så jag tänker helt enkelt strunta i att hon inte förstår :)

Sedan släppte M av mig och Felicia ute i Birsta där vi mötte upp mormor & morfar och han åkte vidare för att träna. Han hämtade sedan upp oss igen efter ett par timmar och hem för lite pizza till middag och nu har vi tagit det lungt framför Idol tillsammans med en stoor godisskål ;) Vilken tycker ni ska åka ut ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0