Godmorgon härliga fredag!

Jag ÄLSKAR att vakna upp till fredagar för då vet man att helgen är på ingående, och det är på något sätt lite skönare stämning på helgen :) Helt underbart väder är det ute också, hoppas de inte blåser som igår för jag skulle vilja ut och promenera en stund med hjärtat... Hon är väldigt hängig idag och har haft en jobbig natt då hon är otroligt tjock uppe i näsan, jag hoppas de släpper snart för jag tycker så himla synd om henne. Nu på morgonen har hon mest velat sitta i mitt knä och pilla på min dragkedja på tröjan *sötis*

Idag ska vi mest plocka och fixa här hemma och sen ska vi åka iväg och handla lite god helg mat och lite godare frukost som vi kan mysa med i helgen :) Vad ska ni hitta på i helgen ni som läser? :)

Felicia i tofs

Jag har upptäckt att Felicias hår är så långt så nu kan hon ha tofs... myyys I like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0