Sortera i album

Idag när jag var och tömde vårt postfack så hade jag fått massor med kort som jag framkallat... det är såå roligt :) Så efter jag har bloggat ska jag sätta mig och sortera in dom i album på en gång så det inte blir liggande. Känner mig fortfarande lite krasslig men MYCKET bättre än inatt och imorse, trots att alvedonen förmodligen inte verkar längre. Känns jätte bra eftersom jag ska jobba imorgon och på torsdag ska vi ju åka till Stockholm.

Glömde säga att vi fick iaf ögondroppar med antibiotika till hjärtat igår på BVC. Dessa ska jag droppa morgon & kväll under några dagar så nu hoppas jag att det blir bättre.

Lovar att jag ska komma med bild på håret men känner inte mig så upplagd för det idag, har iaf färgat det lika mörkt som förra gången och klippt lugg :)

Ha en lovely fortsatt dag!

Felicia

Var en kompis till min bror som "fixade" lite med det här kortet, blev såå fint i svartvitt tyckte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0