Dagens aktiviteter

Just nu sitter Felicia och jag fikar lite som vi brukar göra på förmiddagarna vid den här tiden ungefär, jag dricker kaffe och äter en smörgås och sessan knaprar på ett smörgåsrån, hon är så himla duktig! Efter detta ska vi åka och handla lite mat och ingredienser till en rosa tårta. Vi ska ha lite tårtkalas här imorgon för att hjärtat blivit ett halvår.

Senare idag kommer Erika & Tove hit och hälsar på, såå roligt. Jag älskar när det kommer folk och hälsar på, kom mer vettja :)

Under tiden jag skrev blev de lite "action" här, Felicia satte en smörgåsrån bit i halsen... usch vad rädd jag vart, första gången hon sätter sådär riktigt i halsen. Lilla sessan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0