Det blir alltid värre framåt natten...

Jaa jag kan väl säga att mina planer att Felicia bara skulle äta en gång gick sådär.... hon åt tre gånger?! Jag gick ut starkt så när hon vaknade vid kl ett tog jag bara upp henne och gick omkring med henne, sjöng lite för henne och försökte få henne att somna om... men hon blev bara mer och mer lessen, inget hjälpte. Då började jag höra att folk i huset började vakna, hörde toaletter som spolades och sånt så då blev de ju lite skämmigt, ville ju inte väcka upp alla andra bara för att jag skulle få sova lite mer på nätterna. Så de blev 1-0 till Felicia och hon fick i sig mat och sen somnade hon sött :) Men sen började hennes mage krångla, hon fick väldigt ont och det bara sprakade nere i hennes lilla säng... stackarn blev nog lite jobbigt för hennes mage att ta hand om vällingen första gången. Får hoppas de går bättre när hon provat det några gånger.

Idag ska vi ner på Bvc för läkarbesök och andra vaccinationen, tror att vi bara blir hemma sen ifall sessan skulle bli dålig av sprutan. Ska försöka pyssla lite här hemma och lägga ner gardiner och sånt, få lite vuxenpoäng ;) Kanske blir en promenad uppe i skogen för det är ju såå härligt väder idag, men ikväll väntar en ny löptur ute i skogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0