Godnatt onsdag!

Nu är Grey´s snart slut igen och de är en heel vecka till nästa gång *suck* de är tur de är Idol varje dag nu som man mysa till... Men tänk så mycket jag skulle få gjort här hemma om jag inte tittade på tv varje kväll, kan få riktigt dåligt samvete för de när jag lägger mig. Men så kommer jag på att livet är alldeles för kort för att ha dåligt samvete, dammråttor är bara ett tecken på att man gjort något roligare ;)

Nu ska jag titta klart på Grey´s och sen ska jag gå och lägga mig med min familj som återigen har gått och lagt sig före mig, vad hände... jag brukar vara den kvällströtta i de här hemmet. Har förresten satt upp krukor som jag shoppade igår, de hamnade på hyllan i vardagsrummet där vi satt upp väggord. Ska ta en bild imorgon så ska jag visa hur de blev... skulle ju visa allt jag shoppade igår, men jag vet inte om någon är intresserad av att se ?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0