Lördagsmys

Idag blev det middag på den mysiga lilla kvarterskrogen här intill, både M och jag var sugen på någon kötträtt men var alldels för trött för att åka iväg och handla och sen ställa oss och laga mat. Så utvägen var enkel vi gick ut och åt :) Trodde de inte skulle bli någon njutning alls då hjärtat i princip vill vara i min famn hela tiden, kan knappt gå på toaletten utan att hon blir lessen... förstår inte varför hon tror att jag ska lämna henne. Men det gick helt ok, lite trött blev hon allt mot slutet men de var ingen fara alls. När vi ätit klart kom de fram en äldre tant som suttit och tittat på henne hela tiden sa hon och tyckte hon var så himla söt och sa åt oss att nu måste ni vara lycklig. Och dom orden fastnade hos mig sen för JAAA jag är så lycklig att jag har min lilla rosa sessa, jag älskar henne över allt!

Efter mat åkte vi och hyrde en Beck film och köpte en stor påse godis och myste till i soffan med lite tända ljus och nu är jag sådär lagom mojjsig för att krypa ner i sängen så jag säger Godnatt till mina kära bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0