Mys med paj

Idag kom M hem lite tidigare från jobbet inte mycket men en liten stund, anledningen var att han kände sig såå krasslig... halsfluss tror han att de är. De hoppas jag verkligen att det inte är, vill INTE att jag och Felicia ska få det. Sen så får jag ju tänka på att han är kille, blir ju alltid lite värre då ;)

Jag tänkte iaf att jag skulle vara lite snäll så jag tog och bakade en hallon & blåbärspaj till efterrätt. När Felicia var badad och nattad så myste vi till i soffan med lite te och paj och tittade på Idol. Nu sitter jag dock själv och tittar på CSI för Mårten blev alldeles för trött och kröp ner i sängen tidigare än mig idag.

Nu ska jag fortsätta att titta lite på tv innan jag ska gå och göra sällskap med min älskade familj, God natt på er alla!

Paj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0