Ont ont...

Kände mig väldigt omotiverad för att träna idag men kände ändå att jag behövde komma ut en stund och få lite egentid... snörade på mig löparskorna och åkte ner på Ego för att springa på bandet och tänkte även få träffa lite folk och surra av mig utan barn. När jag bara sprungit en liten stund så fick jag jätte ont i bäckenet, har inte känt av det något efter förlossningen, men nu kändes det som en hemsk foglossning.... inget roligt :( Hoppas de går över snart... Och inte var de så mycket folk där och surra med heller, har jag varit borta för länge?! Kändes som jag knappt kände någon, inget ont mot er Lisa & Maria men jag tänkte att jag skulle låta er lyfta skrot ifred ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0