Som en ny människa

Inatt vaknade Felicia endast en gång då jag fick bära omkring henne, men denna gång räckte det med 5 min istället för 40 min som igår natt... innan de vaknade hon till någon gång så jag fick ge henne nappen men de känns helt ok. Undrar dock om detta bara var en lyckträff eller om de faktiskt kan gå åt rätt håll så fort, återstår att se...

Idag består dagen iaf av att fixa lite ärenden så då får vi komma ut i den härliga höstluften, alldeles klarblå himmel ute, såå skönt! Sessan har precis somnat igen så nu ska jag passa på att krypa upp i soffan och läsa lite gamla nummer av Mama som jag fick med mig hem från en vän häromdagen, hade inte läst dom så de var jätte bra!

Ha en underbar dag vilka ni nu än är som läser :)

Tidningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0