Flytten är avklarad!

Ja tänk så konstigt det kan bli, nu är man härnösandsbo igen... trodde jag aldrig någonsin att jag skulle bli igen, men det kan nog bli någonting bra av det med =) Vill såå gärna bara hitta något eget nu, även om jag får ha mamma och pappas lgh själv så är det ändå inte samma sak som ens eget. Men det ser ganska ljust ut med radhuset och jag hoppas få svar inom några dagar... spännande!

Imorgon kommer M upp igen och hämtar Felicia och sedan ska han ha henne till på fredag, gud så konstigt det kommer bli. Helt själv i Härnta, vad gör man då?! Jag ska nog hitta på några roliga saker att fylla mina dagar med... =)

Sov gott mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0