Godmorgon lördag

Regnig, grå och trist lördag... kan det inte bli lite fint vårväder så man kan få bli lite glad av det iaf. Jag och hjärtat sitter och fikar lite tillsammans nu, hon har sovit en liten nap och jag har kört några maskiner tvätt och skyndat mig att duscha. Efter lunch tänkte vi ta en tur ner på stan, ska kika eftet lite nya kläder för några presentkort jag har samt en tur på apoteket.

Nu ska jag hänga upp en maskin tvätt och göra mig klar för dagen, sen kanske läsa lite bok med hjärtat. Hon gör mitt liv just nu, vad vore det utan henne. Hon har gjort så mycket framsteg de sista dagarna, hon pratar mer och mer ibland hör man inte ett dugg vad hon säger men lite då och då kommer det något ord =) Sen har hon även lärt sig att flirta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0