Helgen!

Ska försöka göra ett kort sammandrag av helgen som varit... På mammaträffen hos Karin i fredags så ramlade Felicia och slog bakhuvudet, det var ett hårt fall men hon stog på golvet så jag trodde inte det var någon fara med henne. Men efter en väldigt gnällig tur upp till stugan började hjärtat att kräkas när vi kom fram och då började paniken krypa sig på, hade hon fått hjärnskakning? Ringer till Flisan som var i Whovalley, hon sa åt mig att åka in med henne, ringer även till sjukvårdsrådgivningen.... inte för att jag litar på dig Lisa utan för att då brukar det gå fortare att komma in för då vet dom att vi kommer. Dom sa också åt oss att åka in så det var bara att packa oss in i bilen och köra tillbaka till Sundsvall för ett besök på aktuten, det blev två kräkningar till i bilen som iof verkade bero lite på åksjuka... vet inte. Men ingen hjärnskakning verkade det vara iaf för de var hon för pigg för, tack och lov... du skrämde mamma riktigt ordentligt där ett tag min skatt.

Men sen har hon varit lite krasslig hela helgen, ingen matlust och inte direkt någon ork att göra så mycket... Fick även svar på näsodlingen i fredags och där fanns bakterier så nu går hon på pencillin, hoppas hon äntligen kan få bli riktigt frisk nu. Helgen annars var helt underbar med sol och bara vila, mer såna dagar vill vi ha =)

Igår var jag och tittade på ett nytt radhus i Härnösand, I like it!!! Snälla håll tummarna åt mig att jag kan få det här, har lagt ett bud på det men vi får väl se vad som händer när det börjar komma in fler bud. Kan även få flytta in i juni och det vore ju helt perfekt för oss.

Idag blev det en långpromenad på förmiddagen i solen, ska bara stöka undan lunchen här så ska vi klä på oss och gå ut igen... Undrar om någon orkade läsa ända hit?! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0