Shopping på allvar!

Flisan är inte bra för mig, det har jag konstaterat idag =) Och med Flisan menar jag Lisa och inte Felicia så ingen undrar =) Messade henne imorse för att höra vilken tid vi skulle åka, "ja dom öppnar väl tio fick jag till svar", sagt och gjort tänkte jag... snabbade mig att duscha, på med lite kläder och smink, skickade några jobb mail och gjorde sen ordning Felicia och hoppade in i bilen. Kvart i tio ringde jag Flisan som då stog naken i sin läga... vad hände, de var ju hon som sa att dom öppnade klockan tio, underskatta aldrig småbarnsmammor som älskar att shoppa =)

Och när jag säger att vi shoppade idag så menar jag verkligen SHOPPADE, himmel så kul det var... shopping är bra för själen, säg aldrig nått annat =) Nya byxor, nya toppar och nya skor blev det =) Och imorgon fortsätter jag i samma tema då jag och mamma åker ner till Hudik för ytterligare lite shopping och lite besök hos min moster med familj. Sen tror jag nog inte att det är omöjligt att jag följer med lille bror ut en sväng i Härnta, måste ju känna in atmosfären =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0