Åhh nej!!

Det som inte fick hända, det hände...

Jag har länge klagat på fotstödet på vår vagn att det bara "ramlar ner" lite då och då, otroligt irriterande har det varit. Senast idag när Linda och jag kom ut till Birsta City för att ta en fika så klagade jag även till henne och sa att jag förstod inte vad de var för fel för de bara ramlar ner hela tiden.

När Linda och jag sedan åkte tillbaka till Drakborgen så sov Felicia så jag la henne i vagnen... efter en stund där inne så händer det igen, fotstödet åker ner och med den halkar hela åkpåsen och Felicia med. Så hjärtat åker rätt ner i betonggolvet och slår huvudet =( Eftersom jag inte såg hela fallet utan bara i ögonvrån att det hände något så såg jag inte hur mycket skydd hon fick av åkpåsen men det hela gick som tur var bra, hon lugnade sig väldigt fort och det märktes ingenting på henne nu ikväll.

Men åh så rädd jag blev, jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg de sekunder de tog mig att springa fram till henne, för jag såg bara att hon låg där på backen och mitt hjärta började slå fortare än någonsinn.... Men när jag väl kom fram så hörde jag att hon grät och hon slutade ganska snabbt efter jag tog upp henne och efter ytterligare en liten stund så kom det ett "titta" och allt var som vanligt igen =)

Mitt lilla lilla hjärta vad du skrämde din mamma idag, och din mamma ska åka direkt imorgon och reklamera vagnen, jag hoppas verkligen att jag får det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0