FAB DAG!!

Idag har varit en BRA dag, tänk vad mycket lite sömn kan göra... jag har verkligen känt mig jätte pigg hela dagen =) Jobbet har flytit på bra idag och jag har hunnit med en hel del, fick en jätte trevlig lunch med en gammal klasskompis som jag inte träffat på alldeles för lång tid. En såå mysig kille som helt otroligt nog är singel, så alla singel tjejer skynda att "fånga" honom =)

Igår när jag var på Barnens Hus med vagnen så passade jag även på att berätta hur missnöjd jag var med tyget på sufletten till vår vagn för den har blivit så missfärgad. Expediten lyfte då på solluckan och såg att det var stoor skillnad på hur den sett ut från början. Men Brio har tyvärr bara 6 mån garanti på sina tyger men hon sa att hon skulle göra vad hon kunde... Men idag så ringer hon och berättar att vi får en ny vagn!!! Tjohoo vilken bra service, jag blev verkligen super nöjd =) Fab med en ny vagn!!!

Sen som pricken över i så fick jag en liten "present" av mina föräldrar idag som gjorde min dag bara ännu bättre och mig ännu gladare. Ni är dom bästa!!!! Tack för ALLT jag får av er, ni är alldeles för snälla =)

Nu är M och tränar och jag ska fixa lite jobbsaker här och sen röja undan lite efter Felicia så det blir fint här hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0