Stress stress stress

Idag har varit en sjukt stressig dag så jag har helt enkelt inte tagit mig tid att blogga... Jag började dagen med att dammsuga, torka golven, städa toaletten... eftersom jag skulle få besök blev veckostädningen idag istället för imorgon. Var iväg och handlade en sväng, åkte hem... bakade blåbärs cupcakes, dom blev faktiskt jätte god tyckte till och med jag =) Sen strax efter lunch fick vi besök av fyra andra mammor med barn så det blev minst sagt livat här hemma ett par timmar, men väldigt trevligt var det.

Efter detta kom mina föräldrar på besök så då var det bara att sätta igång med mat för dom skulle äta middag här och när jag nattat hjärtat och mamma och pappa hade åkt satte jag mig och jobba ett par timmar, det är KNAPPT jag kan hålla mina ögon öppna nu trots att det är Greys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0