Ett hastigt avslut...

Jaa vårat tjejfika slutade kanske lite tidigare än vad vi hade tänkt idag.... Linda fick ett mess där det stog, Kom nu!!! Så var det Lars tur att åka på denna hemska sjukdom som inte borde få existera... magsjuka!! Självklart finns det värre sjukdomar att få men nog är man rätt ynklig då man ligger där i magsjuka.

Fick ett klagomål från min kära sambo häromdagen att jag inte tyckt synd om honom och hållt hans panna sist när han hade magsjuka. Jag menar självklart! Att jag inte tänkte på det mellan dom gånger jag själv spydde att jag skulle sitta och ta hand om honom, jag ska absolut komma ihåg det till nästa gång, NOT!!!

Nu håller vi tummarna för att Linda iaf slipper bli magsjuk, men allt verkar gå bra om bara spritar....

Mer handsprit åt folket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0