Helt slut...

Jag är helt slut i kropp och knopp, tar knäcken på mig att jobba =) Var slut efter dagen igår så det hade inte varit helt fel att vara hemma idag, men nu är det gjort och jag fick ändå en hel del gjort. Tänk om det fanns något sätt att se på sitt liv ur olika synvinklar, ett sätt att se hur livet skulle bli om man tog olika beslut.... vilket skulle bli det bästa? Ibland skulle jag vilja att det fanns någon som skulle säga till mig hur jag ska göra, tänk om man skulle ta fel beslut, kan man ångra sig då?!

Aja, nog med svammel =) Var helt underbart att komma hem till mitt hjärta, efter en hel dag utan henne nästan springer jag upp för backen från bussen. Idag hade jag köpt med mig en liten Nalle Puh till henne på sin namnsdag och den blev uppskattad vill jag lova =)

Nu ska jag fortsätta att titta på Prinsar & Prinsessor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0