Middag

Sitter här och är jätte mätt efter en god middag hos mina föräldrar. M har somnat på soffan och jag sitter med ett glas rött i handen och gäspar, vilken party prinsessa man är =) Felicia hon härjar omkring här för fullt, hon som är den som borde vara trött med tanke på att hon brukar sova nu. Men inte då =)

Hon har blivit så duktig nu min lilla skatt, hon har länge inte riktigt förstått det här med att klappa händerna men nu klappar hon dom för fullt och kommer det musik på tv/radio eller någon leksak så dansar hon med hela kroppen, så härligt att se =) Hon har även lärt sig vilka som är hennes skor, frågar man henne var hennes skor är så kryper hon iväg för att hämta dom. Hon är absolut den duktigaste tycker såklart jag ;)

Hoppas ni alla har en FAB lördag kväll vare sig det är party, mysig familjekväll eller en lugn och skön hemmakväll kanske med några vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0