Ont i näsan...

Nu ska jag sätta mig och synda i soffan med en kopp kaffe och en av kakorna jag bakade igår, känner att jag behöver lite socker energi för att orka med den här dagen, är såå trött. Felicia har två nätter nu i rad fått ett fruktansvärt vredes utbrott vid tolv ett tiden på natten och blir jätte jätte arg om man inte tar upp henne från sängen. Och inatt kände jag att det här kan inte fortsätta så jag var ju tvungen att låta henne vara kvar i sängen för att hon inte ska fortsätta med det här, inatt tog det en timme och 10 min innan hon slutade =/ Man vill ju inget annat än att plocka upp henne, men hon själv skulle ju också sova bättre om hon inte vaknade... Säg att det jag gör är bra, jag behöver få höra det =)

Nu sover hjärtat sin eftermiddags nap på balkongen, alldeles innan hon somnade slog hon näsan så hon började blöda näsblod. Lilla skatten, hon fastnade i sin egen tröj ärm när hon skulle krypa iväg och landade på näsan. Lillan!

Står

Hjärtat är så duktig att stå nu, hon gör framsteg varje dag. Räcker att hon får luta sig lite med ena handen så klarar hon av att stå själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0