Ont!

Men satan i gatan, får man säga så på en blogg?! Förlåt svärmor att jag svor... men jag tror jag dragit på mig någon slags inflamation i vänstra triceps. Jaa jag lovar jag har en triceps muskel där även om den är liten som en mygga så den göra riktigt riktigt ont... Värre än värsta träningsvärken för jag kan nästan inte räta ut armen och jag känner inte alls likadant på andra sidan.

Planen idag var att jag skulle ta en promenad till M:s syster för att hämta vår bil och sen åka och handla, men inte en chans på miljonen att jag kan dra vagnen i en sån uppförsbacke med en arm som en 70-åring. Jag får helt enkelt gå till en mer närliggande butik... Men INTE Konsum Haga för värre butik finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0