Pulkpremiär!

Idag har det snöat nästan hela dagen så strax efter lunch så klädde vi på oss alla tre och tog en promenad och hjärtat fick åka pulka för första gången. Hon såg mest förvånad ut och undrade vad vi gjorde för något, men några leenden blev det allt. Känner på mig att det där är något hon bara kommer tycka om mer och mer... :)

Promenaden gick till Sibylla där vi åt varsitt skrovmål, kändes som passande mat idag ;) Men jag har faktiskt varit otroligt pigg och haft mycket energi så jag har grejjat och tvättat mest hela dagen men jag fick mig en liten sovstund på em tillsammans med Felicia. Hennes "nap" avslutades dock lite olyckligt för då jag vaknade sprang jag ner i tvättstugan och hon sov vidare... men i trappen påvägen upp hör jag henne gråta förtvivlat och hjärtat började slå på mig... när jag kom in var de precis de jag var rädd för som hade hänt, hon hade ramlat ur vår säng.
Lilla lilla skatten, som tur var gick det nog rätt bra hon var som vanligt efter en liten stund igen och skrattade och lekte... men jag blev så rädd att det även rann några tårar på mina kinder...

Pulka

Pulka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0