Vad hände med min bebis?

Knäppte nyss ett kort på hjärtat då hon satt och lekte inne på sitt rum, och när jag tittade på kortet kände jag verkligen... men hon är ingen bebis längre, hon är ju en liten tjej. Vad hände, var tog tiden vägen?! Har aldrig varit med om ett år som gått så fort som detta och har heller inte fått vara med om så mycket som de här året... Både tråkiga och roliga saker men mitt lilla hjärta förgyller mitt liv och fyller hela mitt hjärta med kärlek.

Stod och tittade på henne nyss när jag satte på en skiva för då började hon gunga i takt med musiken, klappa händerna och sjunger "aaaa" Först skrattade jag och tyckte hon var såå söt, och sen blev jag alldeles tårögd för denna lilla varelse är mitt kött och blod och jag hade aldrig någonsin trott att jag skulle känna så här för en annan person.

Mamma ÄLSKAR dig!

Min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0