Äntligen igång!

Nu har jag precis kommit hem efter att ha sprungit på bandet på Ego, känns jätte bra att ÄNTLIGEN kommit igång. Jag har inte tränat regelbundet på snart två år och jag saknar det verkligen, har känt att löpning är nog det jag ska satsa på för det är lätt att komma iväg på, inga tider att passa. Passar utmärkt för en småbarns förälder =)

Började ganska lungt och sprang i 25 min, ska succesivt försöka öka både tid och hastighet. Mitt delmål är att 1 maj ska jag springa 5 km på 30 min så nu får ni vara med och hejja fram mig till mitt mål!

Dagen på jobbet var jätte kul idag med massa roliga saker, älskar dagar då det är mycket att göra. Har mycket hellre det än för lite =) Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0