Godmorgon onsdag!

Onsdag redan, känns som den här veckan kommer gå väldigt fort... Felicia sover sött inne på sitt rum, snuva och hosta gör att hon inte har så mycket ork, ändå tycker jag hon verkar lite piggare idag än igår så det är ju super =) Själv ligger jag i soffan och vilar lite, sov som en kratta inatt och det var inte Felicias fel... jag kunde bara inte sova, vet inte vad det var, jag brukar aldrig sova dåligt.... låg väl och funderade en massa, inget bra att göra det på natten =/

Idag ska vi ta med oss Fialisa ut till Drakborgen och sen ska vi även ta en sväng på Birsta City. Skulle verkligen behöva handla också... och när M kommer hem ska jag åka ner på Ego för att springa lite på bandet, hur ska jag hinna med mig?! Det löser sig nog =)

297515-262

Titta! Mtt hjärta har fått så långt hår så hon kan ha pippilotter =) Sötnosen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0