Godmorgon snöiga lördag!

Åhhh neej! Jag som inte trodde det skulle bli något mer bakslag med snö, jag vill ha vår NU!! Här har det snöat tokmycket inatt och gör det fortfarande, ser ut som en riktig vinterdag, lite för sent kan jag tycka... Vår natt gick helt klart över förväntan, Felicia fick inget ont i magen alls och drack två hela vällingflaskor, en vid halv fyra och en vid sju, jätte bra =)

Idag är jag och hjärtat själva, IGEN... M har jätte mycket att göra nu med Drakborgen när det inte är länge kvar tills dom öppnar men så är det =) Så vi tänkte nog åka upp till mamma & pappa i Härnösand för att få lite sällskap och lite mat =) Aldrig fel... Inget roligt väder bara att köra själv i... =(

Hoppas ni får en alldeles underbar lördag och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0