Happy Birthday!

Idag är en STOOR dag för idag fyller vår lilla skatt 1 år!! Tänk att det är ett år sen vi fick träffa henne för allra första gången, det var helt overkligt då och är lika overkligt idag, att vi få rå om denna lilla underbara varelse varje dag. Det blev ingen paketöppning till morgonen eftersom pappan åker så tidigt och Felicia sover lite längre på morgonen nu så M kommer hem lite tidigare istället och då ska vi tre ha lite KALAS här hemma för hjärtat =) Sen blir det "rätta" kalaset på lördag med vänner och släkt.

Men jag och hjärtat tog en födelsedagsdans till Stevie Wonders Happy Birthday =) Mina ögon fylldes med tårar när jag tittade ner på hjärtat och tänkte tillbaka på det här året. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket hon betytt för mig det här året och hur mycket jag älskar henne, den dagen jag kan beskriva det ska jag berätta det för dig mitt hjärta.

GRATTIS PÅ DIN 1-ÅRS DAG!!

297515-243

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0