Status=Magsjuka

I fredags blev det en super stressig förmiddag då jag blev tvungen att jobba från lunch, så jag gjorde ordning mig och hjärtat och packade ihop våra saker sen skyndade vi upp till Härnösand. Eftersom M skulle ut med några kompisar på kvällen så hade jag bestämt att jag och Felicia skulle stanna i stugan till på lördag med mina föräldrar. Vi åkte hem igår på eftermiddagen för på kvällen var det middag med "familjerna Drakborgen" otroligt god mat fick och det var jätte trevligt ändå TILLS....

Jag gick in för att kolla till hjärtat som låg och sov i sin vagnsinsats, hörde att hon grät lite och när jag kom in såg jag till min fasa att hon låg i jätte mycket kräks så det var bara att packa ihop våra saker och åka hemöver. Bara en stund efter att Felicia somnat om kom nästa kräk omgång så magsjukan var ett faktum. Nu har hon varit dålig hela natten och hela dagen, kräkts en massa gånger och har ganska hög feber så hon är allt annat än på topp... Mitt lilla hjärta jag lider så då hon är så här dålig. Jag har verkligen inte fått i henne något på hela dagen mer än några teskedar vätska... inte så bra =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0