Full fart

 

Inte en lugn stund har det varit idag, ganska härligt tycker jag ändå med såna dagar men jag hann inte riktigt med allt jag behövde idag och det är mindre härligt. Dagen började med att pappa/barnens morfar (vad konstigt det kändes att skriva barnens... har jag två barn?!) kom för att hälsa på, han stannade hela fm och även på lunch, jätte mys tyckte Felicia =) När han gick fick vi mysigt besök av Fia och Nils, äntligen fick vi träffas, underbart!

Efter det var det dags för skatten att gå på kalas, lyckan var enorm att få träffa alla kompisar efter ett låångt sommarlov. Till middag sen fick vi sällskap av Mia och den efterföljdes av mitt nog livs roligaste "fia med knuff parti" och definitivt Felicias, för jag har aldrig hört henne skratta så mycket ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0