Nätshopping

 
Ny body till Valter (bild lånad från Ebbekids)
 
Det är faktiskt himla bekvämt med nätshopping, och himla tur för oss som bor i lite mindre städer att det finns när man vill ha lite mer valmöjlighet. Förra veckan hade dom jätte bra kampanjer på Members (vill ni ha en inbjudan så säg bara till så skickar jag), då klickade jag hem både ett par Cheap Monday jeans till mig och lite kläder till Valter. Har en tid kikat lite på kläder från Ebbe kids och nu hade dom en del på Members så då slog jag till och köpte två bodysar och ett par byxor, hoppas det är bra kvalitet också. 
 
Den här veckan hade dom Vincent skor Campadre och jag är verkligen jätte nöjd med dom tidigare jag haft till Felicia så då blev till att klicka hem ett par, perfekta att ha på förskolan i höst!
 
Nya skor till Felicia (bild lånad från Campadre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0