Egentid

Valter sover sen en liten stund tillbaka, våra kvällsrutiner är helt obefintliga just nu.... han sover oroligt och somnar i hyffsad tid men för att sen vakna upp efter bara en liten stund. Han söker närhet och tittar var man går hela tiden så jag tror det är någon slags utvecklingsfas.... eller så är det något man alltid skyller på =) Men det är synd att han somnar om så sent för egentiden på kvällen är ganska viktig för mig, känns skönt att få sätta sig ner och slappna av en stund innan man somnar. Det här innebär att jag går och lägger mig alldeles för sent med tanke på hur lite jag sover på nätterna nuförtiden, men snart kanske det vänder...
 
Ikväll har jag skjutsat ner Felicia till M så nu är det bara jag och Valter till på söndag, kommer kännas väldigt tomt här hemma. Men vi ska mysa massor, baka och pynta klart inför julen så vi kommer nog ha det ganska bra.
 
 
Lillen som inte varit så nöjd idag, börjar tro att det verkligen är tänder på G för något stör han verkligen och han gnuggar som bara den i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0