Godmorgon och Grattis!

Jag har precis ätit kanske väärldens tråkigaste frukost, det ekar riktigt tomt här hemma, i princip slut på ALLT... så jag drack en kopp svart kaffe (dricker alltid med mjölk men den är slut) och några smörgåsar med bara ost för smöret är slut. Jag som älskar goda frukostar... men det är mitt eget fel för jag orkade inte åka och handla igår. Men idag ska jag åka och handla och fylla på med massa gott inför helgen, något måste jag få unna mig när jag är själv =) 
 
Valter har precis fått smaka lite Päron & Banan Yoghurt från Nestlé och jag tror det gick hem, han vill mest äta kalla saker just nu och det bästa är att få sitta och gnugga med vattenflaskan i munnen som är kall, måste ju klia där inne... 
 
Önskar jag kunde visa honom nu när han sitter och kikar på sina stora favoriter Babblarna, han har sånt roligt minspel och försöker verkligen härma det dom gör =)
 
 
Undrar hur länge till jag kan hålla honom borta från diskmaskinen...
 

Och idag säger vi GRATTIS till min fina snart blivande man ♥ (tänk att han faktiskt är det om lite drygt ett halvår) som idag fyller år. Vi hoppas att du får en bra dag även om vi skulle vilja att du var hemma med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0