I'm in love

 
Jamen alltså det bor ju en liten julnörd i mig, jag tycker allt som har med julen att göra är så himla mysigt.... jag blir som ett litet barn den här tiden på året. Har insett att det här med att åka bort som många väljer att göra vid jul nuförtiden, det är inte riktigt min grej. Jag vill vara hemma, lyssna på julmusik, tända ljus, mysa, pynta, leka i snön... jaa allt som man gör vid jul. Idag tog jag dessutom upp allt mitt julpynt, men det är inte så himla mycket märkte jag och mycket har hängt med alldeles för länge så det skulle verkligen behöva förnyas. Jag är inte så mycket för tomtar, förutom dom danska fina Maileg tomtarna.... skulle vilja ha ett helt gäng här hemma, och det har jag inte, inte ens nära, men jag har en iaf och den älskar jag. Valter och Felicia ska få varsin på julaftonsmorgonen, tänkte dom skulle få ha dom på sitt rum, hittade några som jag ska klicka hem hos Elsas Hem. Sen tror jag Felicia kanske ska få någon kanin att utöka samlingen med =)
 
 
Hos Elsas Hem finns massa fint från Maileg, både tomtar, kaniner, möss och annat 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0