Oeffektiv

Idag hade jag tänkt att vara sjukt effektiv, hade massor som jag tänkt göra men jag har nästan inte fått gjort nått idag... vissa dagar bara försvinner och jag fattar inte hur?! Valter tog sovmorgon imorse vilket gjorde att han var vaken hela fm och då är det inte riktigt liika lätt att få något gjort, men vi hade det väldigt mysigt så det var verkligen värt det. Jag är så glad att han börjar bli sig själv igen och dom två sista dagarna har han ätit bra igen och varit på väldigt bra humör så det kanske inte gör lika ont i munnen längre förhoppningsvis. Men han har blivit vitare, läpparna är vitfläckig och som en vit beläggning på tungan... ni vars barn som har haft så här, brukar det bli vit när det försvinner eller ??
 
Nu har jag precis kommit in efter en promenad och har nu sjunkit ner i soffan med en kopp varm choklad, Valter sover fortfarande så jag ska passa på att bocka av lite på min "att göra lista". Ikväll är jag bortbjuden på en annorlunda fredagsmiddag, Våffelmys hos familjen Gustin =)
 
 
Jag blir så glad när du är glad  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0