På vift

Idag har vi varit på vift mest hela dagen men nu är vi hemma och landar en stund och tar det lite lugnt. Vi började med att vara och handla så nu har jag fyllt upp här hemma igen, skönt! Var även och köpte en riktig snöräv för vår gick sönder förra vintern och eftersom det verkar som att all snö ska komma nu när Andreas är borta så var det nästan ett måste. Jag har även hunnit luncha med några kollegor och om lite senare är vi bjuden på middag hos Johanna, Mattias och Oskar... en riktig lyxdag =)
 
Men nu måste jag ge min son lite uppmärksamhet, han har sovit alldeles för lite idag och är inte på sitt bästa humör ;)
 
 
Arg, förbannad och frustrerad mest hela tiden.... Något stör han väldigt mycket för han är inte sig lik, man önskar dom kunde säga vad som är fel =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0