Pustar ut...

Det har varit en riktigt händelserik helg och jag har nästan inte hunnit förstått att det är faktiskt första advent idag, och vilken advent vi fick, alldeles vitt och frostigt kallt ute, precis som det ska vara =) Fredagens sleepover här hemma gick jättebra och tjejerna somnade fnissandes strax efter tio ♥ 
 
Lördag lagade vi mat och fixade här hemma nästan hela dagen, förberedde för kvällens firande av A och det blev en riktigt lyckad tillställning även om jag somnade med F och V innan alla hade lämnat huset, det var en trött Anna som slocknade ;) Men jag tror huvudpersonen var nöjd och det är ju huvudsaken.
 
Idag tände vi första ljuset och Felicia har varit och bakat pepparkakor, sen gick vi ner på skyltsöndag och Felicia lämnade önskelista till tomten, för det fick hon en julklapp och fick sitta i tomtens knä =) Sedan var vi på glöggmys hos bror & Lina och vi slutade kvällen med att köpa pizza. Nu har både jag och A landat i soffan.. det enda som saknas är en skål med skumtomtar och ett glas iskall julmust, vill ha!!
 
 
Marinerade körsbärstomater stod på buffébordet...
 
 
även tunnbrödsnacks... sedan bjöd vi på pastasallad, kycklingklubbor, fyllda krustader, vitlöksbröd, pizzarullar och säker fler saker jag inte kommer ihåg nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0