Stackars liten

Var på BVC idag då jag upptäckte igår att Valter hade fulla munnen av vita fläckar/blåsor, han har förmodligen haft blåsorna ett tag därav febern förra veckan och därav hans otroligt gnälliga humör och extremt dåliga nätter. Lilla skatten har nog haft haft så fruktansvärt ont i sin mun.... men nu tycker jag det verkar som det har vänt för humöret börjar bli bättre och även aptiten. Men det får verkligen vara hur synd det vill om honom men jag ber till all makt som finns att han snarast börjar sova bättre på natten för jag orkar inte länge till nu.... Igårkväll gick jag och la mig 21.15 för jag mådde inte något bra alls, 21.30 vaknade Valter, gissa hur pigg jag var då?! Han var då vaken i två timmar, somnade i min famn hela tiden men så fort jag la ner honom i hans säng vaknade han och började grina... Tillslut la jag mig i samma säng som honom så 23.30 somnade vi, sen vaknade han 01,03,05 och slutligen 06 och det är en ganska normal natt...
 
Nu har jag äntligen tagit mig tid att göra julkorten, ingen riktig inspiration och ork där så jag blev inte så jättenöjd men det får bli som de blir... fotona jag tog idag blev inte så himla bra som jag trodde men men... Jag hoppas jag är piggare imorgon!
 
Inte det lättaste att ta julkort =)
 
 
'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0