Tillbaka

Förlåt min frånvaro här i några dagar, jag har varit så otroligt trött med huvudvärk nästan varje dag den här veckan så jag har inte riktigt haft någon ork. Den där förkylningen jag fick för ett tag sen vill inte riktigt släppa greppet om mig känner jag. Har haft mina två pass iaf den här veckan och det var riktigt skönt att börja röra sig igen så jag tror jag känner livet i mig igen ;)
 
Idag har Andreas åkt på EM, 11 dagar ska han vara borta. Både jättetrist och jobbigt, den här tiden före jul vill jag vara hemma och mysa med min familj hela tiden men jag får mysa på med mina fina skatter istället, vi ska nog få tiden att gå ;) Att rodda allt här hemma själv kommer säkert också slita på, men bra kommer det gå =)
 
Världens snöoväder har vi här idag så det tog mig ungefär en timme att gå bort till förskolan och tillbaka med Felicia, Valter sover nu så jag ska passa på att plocka undan massa leksaker och annat och sen hoppas jag hinna städa lite innan vi ska hämta Felicia igen.
 
 
Felicia öppnar sin chokladkalender

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0