Älskade liten

Inatt och idag har lilla Valter haft det tufft, usch så ont i magen han haft. Aldrig tidigare skrikit som inatt och det gör så ont i hjärtat på mig så det blev inte mycket sömn för varken mig eller A inatt. Dessutom vaknade jag upp med mjölkstockning, sjukt ont och frossa har jag haft. Tack för Alvedon. Men vi bet ihop imorse och åkte till stugan där vi åt lunch och ginade med fina vänner :) Fick sedan vila en stund när jag kom hem, väldigt skönt :) Nu har vi en helt underbar kväll i vår lilla stad så vi tänkte ta en promenad ner på stan och njuta av solen. Hoppas ni får en härlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag frågade Anna vad jag gjorde när jag "ginade" och det kan betyda "fikade" när hon är för trött för att hitta rätt tangenter. :-)

2012-07-19 @ 10:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0