Kommer inte chansa igen...

Den här dagen började heelt underbart, min sambo gav mig sovmorgon till halv tio och då väcktes jag av frukost på sängen, vilket lyx! Efter bestämde vi oss för att träna lite, A skulle ut och springa och jag ut på power walk och det kändes skönt i både kropp och knopp när jag kom hem... Men sen gick det bara utför...

Valter började vakna direkt vi kom hem så jag tänkte att jag skyndar mig att duscha innan han blir hungrig, han brukar (alltid annars) bli jätte lugn i babysittern av duschen och så även den här gången till en början, men så fort jag klev in i duschen började han naturligtvis skrika. Eftersom man tål lite gråt något bättre nu än för en månad sen så tänkte jag att han får ligga där en liten stund, det går nog bra. Men han har pipa min son när han är hungrig så det var bara att sätta rekord i att duscha fort idag, och när jag väl var klar så upptäckte jag (efter jag lagt min handduk i det) att jag missat att ha duschdraperiet innanför kanten i duschen så utanför var det en stoor pöl vatten, så jag hade ungefär en tredjedel av min handduk kvar att torka mig med. Samtidigt så fortsätter V att skrika högt och jag kunde ju inte springa ut med handduken som det droppade ifrån så jag fick ta honom naken och springa ut med honom varpå mjölkmaskinerna går igång eftersom han skriker så samtidigt som jag skyndar mig med honom till vårt sovrum för att lägga honom på sängen så lägger jag små fina mjölkspår efter mig på golvet i hallen, myssigt!

Jag skyndar mig sedan in i mitt dressingroom (läs tvättstuga) för att hämta några underkläder att sätta på mig. Jag småspringer och gör en brutal vänstersväng till vår garderob och mitt i den brutala svängen lyckas jag naturligtvis putta omkull min vattenkanna över all min stryktvätt så den blev alldeles blöt och halva golvet dessutom. Vad härligt, jag menar kunde så mycket mer ha gått fel på den lilla stunden?!

Just ja, jag glömde vinka till grannen mittemot när jag sprang naken förbi fönstret!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, fyyy vilken dag... Frustrationen vid såna tillfällen är ju hyfsat på topp! Tur det bara då kan bli bättr :)

2012-07-21 @ 18:33:56
URL: http://www.famaltin.blogg.se
Postat av: Linda

Haha!!! Underbart!! ;)

2012-07-26 @ 20:46:05
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0